بازداشت یکی از سرکردگان داعش در جنوب موصل

نیروهای امنیتی عراق یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را حین ارتکاب جرم در جنوب موصل بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ینی شفق، نیروهای عراقی امروز دوشنبه یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش را نزدیک شهر موصل دستگیر کردند.

«شاکر الوندی،» افسر پلیس موصل، به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت این عنصر تروریستی که با نام «داوود محمد صالح» شناخته می شود، در جریان حمله به یک خانه در محله «الشورا» در جنوب موصل دستگیر شد.

وی افزود: این عنصر تروریستی مسئول یورش و اشغال خانه های جنوب موصل (محل زندگی خانواده‌های نیروهای امنیتی ارتش عراق) برای پناه دادن اعضای باقی مانده داعش بوده است. او در ادامه گفت: دست این تروریست به خون تعداد زیادی از شهروندان و اعضای نیروهای امنیتی عراق آلوده است.

نیروهای عراقی  پس از تبادل آتش با این تروریست، موفق به دستگیری او شدند. این عملیات تلفات جانی در پی نداشت.

پیش از این «احمد الجبوری»، سرهنگ ارتش عراق، از بازداشت 30 تن در جنوب غرب این کشور خبر داد. این افراد مظنون به ارتباط با عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش هستند.

ارتش عراق دسامبر سال گذشته میلادی موفق شد به عمر گروه تروریستی داعش در این کشور پایان دهد. در حال حاضر نیروهای امنیتی عراق پاکسازی بقایای این گروه تروریستی، که تحت عنوان «شبکه سلول های خواب» سعی در حفظ موقعیت خود دارند، را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار