محمد بن سلمان وارد واشنگتن شد+ تصاویر

ولیعهد سعودی امروز برای دیدار با رئیس‌جمهور آمریکا، وارد واشنگتن شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک در خبری فوری اعلام کرد محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی که روز گذشته عازم آمریکا شده‌ بود، امروز سه‌شنبه وارد واشنگتن شد.

قرار است محمد بن سلمان در ابتدا دیداری با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا داشته باشد. او همچنین دیدارهایی با مایک پنس، معاون رئیس جمهور، هربرت مک‌مستر، مشاور امنیت ملی و جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا و ده‌ها نفر از اعضای کنگره خواهد داشت.

محمد بن سلمان وارد واشنگتن شد

محمد بن سلمان وارد واشنگتن شد

طبق اعلام سفارت عربستان در واشنگتن، محمد بن سلمان دیدارهایی از شهرهای مختلف آمریکا خواهد داشت. همچنین ولیعهد سعودی روز شنبه به بوستون سفر خواهد کرد و در بیست و ششم مارس با مقامات ارشد مالی در نیویورک دیدار خواهد کرد.

محمد بن سلمان وارد واشنگتن شد

ولیعهد عربستان همچنین در سفرش به آمریکا، دیداری با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، خواهد داشت.

دیدار با مسئولان گوگل و اپل

محمد بن سلمان از سی ام مارس به سواحل غربی آمریکا خواهد رفت. وی قرار است به شهرهای لس آنجلس و سان فرانسیسکو برود و با مسئولان ارشد شرکت های تکنولوژی مانند گوگل و اپل دیدار و از شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین بازدید کند.

وی پس از آن به سیاتل خواهد رفت؛ جایی که شرکت آمازون در آن مستقر است و در آخر در هفتم آوریل سفر خود را با دیدار از شهر «هیوستن» و شرکت های صنعت نفت، به سفر خود پایان خواهد داد.

عادل جبیر، وزیر خارجه عربستان سعودی شب گذشته اعلام کرد ولیعهد عربستان با مسئولان شرکت های نفتی و گازی در هیوستن دیدار خواهد کرد و نشستی‌هایی در شرکت های گوگل، اپل و لاکهید مارتین خواهد داشت. جبیر همچنین از شرکت ولیعهد عربستان در نشستی تجار سعودی- آمریکایی در نیویورک خبر داد.

انتهای پیام/

ورود بن سلمان به آمریکا

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
خداوندا،ا آیا وقت آن نرسیده است که این متجاوز به حقوق مظلومان یمنی و کشارکننده ی بی گناهان مسلمان را به سزای اعمال ننگینش برسانی،ا؟
انشالله نابودی اسرائیل
آخرین اخبار