درخشش دانش آموزان مازندرانی در جشنواره‌های علمی و ورزشی

دانش اموزان مازندرانی یک ماه گذشته در جشنواره‌های ملی علمی و ورزشی رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حامد دیانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: کوثر رمضانی، با ارائه طرح تجزیه پلاستیک توسط کرم‌های پلاستیک خوار در نخستین جشنواره ملی توسکا که از طرف بنیاد نخبگان مازندران با هدف کشف استعداد، پرورش خلاقیت و تحقق روحیه کارآفرینی در کشور برگزار شد، شرکت کرده و موفق به کسب رتبه دوم کشور شد.

وی افزود:کوثر رمضانی در سال ۱۳۹۵ نیز حائز رتبه‌های برتر در جشنواره‌ها و مسابقات کشوری استارت آپ و ایده پردازی بازی و اسباب بازی با تم محیط زیست، دست ساخته‌های فیزیک با ارائه اثر موشک آبی چهار مخزنه شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری گفت: این مسابقات با رقابت ۱۱ تیم از مقطع ابتدایی سطح استان، در سالن شهید منتظری ساری برگزار شد که تیم ناحیه یک ساری با برتری کامل رتبه اول را کسب کرد.

دیانی افزود: محمد جواد خورشیدی و آرتین کابلی از دبستان غیر دولتی اندیشه یک، محمد امین عظیمی از دبستان اندیشه ۲، حسین قادی از دبستان شهدای فرهنگی و محمد مهدی عزیزی از دبستان شاهد اعضای تیم منتخب این مسابقات بودند.

بهروز عرب خزائلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندورود نیز از راهیابی هنرجویان هنرستان‌های شهرستان میاندورود به مرحله کشوری مسابقات علمی کاربردی خبر داد.

وی گفت: هنرجویان هنرستان‌های این شهرستان توانستند با درخشش در مسابقات استانی به شانزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی هنرستان‌های کاردانش راه پیدا کنند.

عرب خزائلی افزود: مرتضی دستار و محمدحسین شامیری دارابی در رشته درودگری، علیرضا حقی و نیما بالوئی جامخانه در رشته باغبانی از هنرستان کاردانش شهید شریفی و لیلا یزدان پناه در رشته تولید محتوای الکترونیکی از هنرستان کاردانش برکت زنده یاد وفادار سورک این شهرستان به مرحله نهایی کشوری راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود گفت: مرحله نهایی این مسابقات در استان البرز به میزبانی شهر کرج در تابستان ۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

درخشش داشن اموزان مازندرانی در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار