تیم خودرویی و موتوری پلیس در شهر‌های استان بوشهر مستقر شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح نوروزی ۹۲ تیم خودرویی و موتوری پلیس در شهر‌های استان بوشهر مستقر شد.

تیم خودرویی و موتوری پلیس در شهر‌های استان بوشهر مستقر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ قدرت‌الله کشکولی در بوشهر با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند در استان بوشهر آغاز شده اظهار داشت: پلیس راهور استان بوشهر با ۶۸ تیم گشت خودرویی، ۲۴ تیم موتورسوار در معابر درون شهری و مرکز استان به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه همیار پلیس برای اجرای طرح نوروزی همکاری می‌کنند گفت: طرح همیار پلیس همزمان با اجرای طرح نوروزی در مرکز استان و دیگر شهر‌ها اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهوراستان بوشهر کاهش سوانح و تصادفات و تسهیل در رفت‌وآمد‌ها را از اهداف مهم اجرای طرح نوروزی دانست و افزود: در اجرای طرح نوروزی ۹۲ تیم خودرویی و موتوری پلیس در شهر‌های استان بوشهر مستقر شد.

کشکولی افزود: همیاران پلیس مواردی، چون بستن کمربند ایمنی رعایت سرعت مجاز پرهیز از خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی پرهیز از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی را به رانندگان تذکر می‌دهند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با تاکید بر رعایت موارد ایمنی در افزایش سلامتی مسافران افزود: مسافران نوروزی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی سلامت خود و خانواده‌شان را تضمین کنند.

وی از برتری پلیس راهور استان بوشهر در کاهش تصادفات خبر داد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر امسال در کاهش تصادفات شهری بین دیگر استان‌ها برتر شد که این مهم تلاش و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط با پلیس راهور محقق شد.

انتهای پیام/م

۹۲ تیم خودرویی و موتوری پلیس در شهرهای استان مستقر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.