فرانس 24 گزارش داد؛

ایران و یمن؛ موضوعات اصلی گفتگوی ترامپ و بن سلمان در کاخ سفید

ایران و یمن محور اصلی گفتگو‌های ولیعهد عربستان و رئیس‌جمهور آمریکا در واشنگتن خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی فرانس 24 گزارش داد: محمد بن سلمان قرار است در نخستین روز سفر به آمریکا امروز با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در کاخ سفید دیدار کند. این نخستین دیدار از فهرست طولانی دیدار‌های بن سلمان در این سفر است که طی دو هفته آینده در نیویورک، سانفرانسیسکو و هیوستون انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام فرانس 24، عربستان سعودی و آمریکا روابط خوبی دارند و به طور قطع در مورد ایران به عنوان «دشمن» مشترک خود در این دیدار‌ها رایزنی خواهند کرد.

خبرنگار این شبکه در واشنگتن گفت: ولیعهد عربستان سعودی سفر دو هفته‌ای خود به آمریکا را آغاز کرد. در دیدار میان دونالد ترامپ و محمد بن سلمان دو کشور یمن و ایران از موضوعات اصلی خواهد بود. دولت ترامپ و عربستان سعودی ایران را یک خطر بزرگ می‌دانند.

محمد بن سلمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت: اگر ایران بتواند به سلاح هسته‌ای دست یابد، عربستان سعودی نیز در سریع‌ترین زمان ممکن چنین خواهد کرد.

خبرنگار فرانس 24 در ادامه گزارش خود افزود: همزمان با ادامه حملات هوایی عربستان سعودی در یمن، بن سلمان در کاخ سفید در مورد یمن گفتگو خواهد کرد؛ اما هیچ چیز در مانور نظامی عربستان سعودی در یمن با کمک‌های نظامی آمریکا تغییری ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

گزارش فرانس 24 از گفتگوی ترامپ و بن سلمان درباره ایران در کاخ سفید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
عباس از هلند
۱۹:۵۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
جنایتکار قرن ترامپ والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
ایران قویتر و مقتدر تر از این حرفهاست.درود بر ایران
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۳۲ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
عیدمون مبارک با رهبری عزیزمان وحاج قاسم وسپاه و ارتش وجوانان و سربازان و ولایت و موشک های وطنی مون . وهابیون سعودی و آمریکا بسوزید هیچی نیستید.انشالله نابودی دولت مردان السعود .امریکا .
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۵۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
خواهشاً دم عید اسم این جنایتکاران و کودک کش رو نیاریند ..ترسون ترامپ هیچ کاری نمی توانند بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار