توزیع بیش از یک میلیون پرس غذا در جاده های منتهی به مشهد در ایام نوروز

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: بیش از یک میلیون پرس غذا در جاده‎های منتهی به مشهد مقدس توزیع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با توجه به تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه ویژه به رفاه حال زائران، دایره خدمتی خود را از بارگاه منور رضوی فراتر برده و در خارج از این فضای ملکوتی نیز به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خدمت‎رسانی می‏ کند.

وی تصریح کرد: از 25 اسفندماه روزانه در 5 محور منتهی به شهر مقدس مشهد 40 هزار پرس صبحانه، 10 هزار پرس نهار و 6 هزار پرس شام در میان مسافران و زائران نوروزی مشهد مقدس توزیع می‎شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: این طرح تا 13 فروردین ماه ادامه دارد و محورهای فریمان، سرخس، کلات، تربت حیدریه و نیشابور از محورهای هستند که خدام بارگاه منور رضوی در ایام نوروز میزبان زائران خواهند بود.

منبتی افزود: در این مدت بیش از 1 میلیون پرس غذا در جاده‎های منتهی به مشهد میان زائران توزیع می شود که به تفکیک 720 هزار پرس صبحانه، 180 هزار پرس نهار و 108 هزار پرس شام است.

انتهای پیام// ف.غ

توزیع غذا بین زائران امام رضا(ع) در جاده‎های منتهی به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.