دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر با تمام ظرفیت به مسافران نوروزی خدمات رسانی کنند

فرماندار ایرانشهر خطاب به مدیران این شهرستان تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آستانه سال نو از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی استفاده کنند.

دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر با تمام ظرفیت به مسافران نوروزی خدمات رسانی کنند به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار ایرانشهر با تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت و آرزوی سلامتی برای آحاد مردم ایران اظهار داشت: با توجه به سابقه تاریخی، فرهنگی و گردشگری و وجود اماکن متعدد دیدنی این شهرستان بایستی اقدامات لازم در معرفی و تبلیغ این اماکن برای ماندگاری مسافران انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت: اقتصاد یکی از مهمترین اهداف مورد نظر دشمن است که تحقق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان و منابع داخلی نسخه شفا بخش برای نجات کشور از توطئه و سودجویی دشمنان است.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: سفر‌های نوروزی ظرفیتی است که می‌توان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از آن بهره گیری کرد.

وی از همراهی مردم و مشارکت گسترده در برنامه‌ها و مراسم و جشنواره‌ها و صحنه‌های مختلف نظام در سال ۹۶ قدردانی کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ مکان دیدنی. تاریخی، فرهنگی و گردشگری در ایرانشهر وجود دارد که باید برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی بر آمادگی کامل برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: مدیران در این روز‌ها تحت هیچ شرایطی نباید تلفن‌های همراه خود را خاموش و یا از دسترس خارج کنند مگر اینکه مدیری از قبل جانشین معرفی کرده باشد.

انتهای پیام/ع

آماده باش دستگاه‌های اجرایی ایرانشهر در نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار