پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت نوروز ۹۷

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۷ را تبریک گفت.

انجام ۶۳۹ مأموریت فوریت‌های پزشکی در طرح نوروزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۷، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

«نوروز همان روز نخست سال، روز یادگاران کهن قرن‌ها و روز تجدید سنت‌های نیاکان ایرانیان است که سبز، سپید و سرخ آن به رنگ همه ایران ظهور و بروز می‌کند.

با سلامی به صفای نسیم بامدادی، همراه با لطافت شکوفه‌های بهاری، آینده ما مرهون تصمیم ها، اراده ها، برنامه ریزی ها، بیداری ها، محاسبه‌ها و مراقبت هایمان است.

نوروز امسال به گونه‌ای در استان چهارمحال و بختیاری، پایتخت زیبایی‌های ایران زمین، همان مدینه فاضله عالم پرور است و فضیلت سالار، اختلاف گریز، اتحاد پذیر و منادی برابری می‌آید که روز نخست آن با سالروز شهادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) مقارن شده است.

تقارن نوروز با سالروز شهادت این امام (ع)، به طور یقین در راه عمل به دستورات الهی، فرامین نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین حرکت در مسیر روشن امامت و ولایت، نقش مستقیم و مؤثری ایفا می‌کند.

توجه به سیره نبوی و توصیه‌های ائمه اطهار (ع) در ویژه برنامه‌های نوروزی، بایستی به طور خاص مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران مرتبط قرار گیرد.

اینجانب نوروز باستانی را که روز آماده شدن برای تحقق حاکمیت الهی بر جهان است، به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، تمامی مردم شریف، پاک سرشت و شهید پرور، روحانیت معزز و مدیران خدوم کشور و استان ولایت مدار چهارمحال و بختیاری شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند یکتا، روزگاری خوش، سرشار از موفقیت و سربلندی در راستای اجرای برنامه‌های کارآمد دولت تدبیر و امید را برای همگان خواستارم.

امیدوارم آغاز بهار برای مردم ایران و استان چهارمحال و بختیاری، با تولدی دیگر در شکوفایی تراوشات فکری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد.»

گفتنی است: لحظه تحویل سال ۱۳۹۷ هجری شمسی ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ مطابق با ۲ رجب المرجب ۱۴۳۹ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی بود.

انتهای پیام/ن

پیام نوروزی استاندار چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: پیام ، نوروز ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.