خدمات رسانی موجب خوشایند مسافران نوروزی می‌شود

شهردار اصفهان گفت:خدمات رسانی همان چیزی است که موجب خوشایند مسافران نوروزی می‌شود، همه مردم امروز در حال انجام دید و بازدیدهای نوروزی هستند اما مسؤولان شهری بنا به وظیفه خود در حال خدمات رسانی هستند که این کار ارزشمندی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت‌اله نوروزی  امروز در جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهر اصفهان اظهار کرد: مجموعه شهرداری با کار و تلاش فراوان اثبات کرد که می‌تواند نقش جدی در خدمات رسانی به مردم داشته باشد، امروز نیز در بازدید از شهر نقاط قوتی دیده شد و در کنار آن برخی نقاط ضعف هم بود که قابل رفع و حل است.

وی در با اشاره به این که هر آن چه که موجب جذب و خوشایند مهمانان و مسافران نوروزی اصفهان، می‌شود، افزود: خدمات رسانی همان چیزی است که موجب خوشایند مسافران نوروزی می‌شود، همه مردم امروز در حال انجام دید و بازدیدهای نوروزی هستند اما مسؤولان شهری بنا به وظیفه خود در حال خدمات رسانی هستند که این کار ارزشمندی است.

شهردار اصفهان در پایان گفت: شغل شهرداری و خدمات عمومی چیزی است که تعطیلی ندارد و مأموریت‌ها و خدمات رسانی‌های مستمر و دنباله‌دار به همراه دارد و شهر اصفهان باید بتواند بین همه شهرهای کشور از لحاظ جذب مسافر و رضایت‌مندی آن‌ها و ایجاد جاذبه سرآمد و نمونه کشور باشد.

 

انتهای پیام/م

 

شهرداری و خدمات شهری تعطیلی ندارد

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.