رئیس رسانه ملی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت/ قدردانی علی عسکری از تلاش مستمر اصحاب رسانه

رئیس رسانه ملی، در پیام نوروزی خود از یک سال تلاش مستمر کارکنان این رسانه فراگیر و ملی برای انعکاس وقایع و اتفاقات داخلی و خارجی قدردانی کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس سازمان صدا و سیما در پیام نوروزی خود از یک سال تلاش مستمر کارکنان این رسانه فراگیر و ملی برای انعکاس وقایع و اتفاقات داخلی و خارجی قدردانی کرد.
 
متن پیام نوروزی دکتر علی عسکری به شرح زیر است:

به نام خدا

برای خانواده رسانه ملی «احسن الحال» را آرزومندم.

در شمیم دلنواز بهاران و شکوفایی جهان، اسرار نهفته‌ای است که هوشیاران را به معرفتی بزرگ و یادآوری رستاخیزی عظیم رهنمون می‌سازد و جلوه‌ای از جمال بی انتهای پروردگار را در آیینه هستی به تصویر می‌کشد و بندگان را نوایی به گوش می‌رسد که:

یار بی پرده از در و دیوار در تجلی است یا اولی الابصار

و برماست که با نظاره آیات و نعماتش، سر بر آستان دوست فرود آوریم و در قنوت آغازین سال نو زمزمه کنیم که: «حول حالنا الی احسن الحال»

سالی که گذشت روز‌های پرفراز و نشیبی را برای کشور به همراه داشت؛ سالی که رسانه ملی نیز با رویداد‌ها و وقایع گوناگونی روبه‌رو بود و با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌ها، توانست با عزم و همتی افزون‌تر، کارنامه درخشان و موفقی را از خود به جا بگذارد.

سازمان صداوسیما در سال ۹۶، در حماسه‌ها و رویداد‌های مهمی از جمله انتخابات ریاست جمهوری، راهپیمایی میلیونی اربعین، راهپیمایی نهم دی و تماشایی ۲۲ بهمن و ... همراه و همگام با ملت بزرگ ایران بود و علاوه برآن توانست با پوشش لحظه به لحظه حوادث مهمی همچون زلزله غرب کشور، حادثه غم‌انگیز کشتی سانچی و سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در حوزه مدیریت رسانه‌ای این وقایع نیز مؤثر و موفق ظاهر شود.

از سوی دیگر، رسانه ملی با برگزاری نشست‌های تخصصی سراسری با مدیران رسانه و دست‌اندرکاران حوزه‌های ستادی و تولیدی، با هدف تبیین منشور رسانه، نقاط ضعف و قوت خود را در بخش‌های تخصصی رسانه بازنگری و بازمهندسی کرد، تا حوزه‌های مختلف سازمان در حوزه‌های مهمی مانند مدیریت پیام، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و تقویت ارتباط و تعامل با مخاطبان، از طریق ایجاد کار گروه‌ها و اتاق‌های اندیشه‌ورزی، به راهکار‌ها و راهبرد‌های مؤثری در زمینه پیشرفت و تعالی رسانه دست یابند.

بی شک، برگزاری و تحقق این برنامه‌ها بدون مدیریت جهادی مسئولان و تلاش بی‌دریغ و شبانه‌روزی همکاران رسانه ملی مقدور و امکانپذیر نبود و در ادامه این مسیر، تنها با همدلی و همیاری همه حوزه‌های سازمان صداوسیما به عنوان یک خانواده بزرگ و مجموعه‌ای واحد و یکپارچه به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

سال نو را به همه همکاران رسانه ملی و خانواده آن‌ها تبریک می‌گویم و سالی پربرکت و سرشار از توفیق و سربلندیتان را از خداوند تعالی آرزومندم.

علی عسکری/ رئیس رسانه ملی
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صدا و سیما ، نوروز ، نوروز97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار