در ديدار با رئيس شبكه آرتی روسيه عنوان شد؛

تاکید رئيس رسانه ملی بر لزوم گسترش روابط رسانه ای ميان ايران و روسيه

رئيس رسانه ملی گفت: اميدوارم در زمينه ارتباط ميان رسانه های ايران و روسيه نيز به سطح روابط سياسی دو كشور برسيم.

رابطه رسانه ای ميان ايران و روسيه بايد در سطح روابط سياسی دو كشور گسترش يابدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دكتر علی عسكری در دیدار با الكسی نیكولوف رییس شبكه آرتی روسیه و هیات همراه این شبكه بر گسترش همكاری های رسانه ای میان معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما و شبكه آرتی روسیه تاكید و تصریح كرد: رسانه ملی بعنوان رسانه ای مستقل همواره در برابر جریان رسانه ای نظام سلطه ایستاده است و از گسترش همكاری با شبكه ای كه از این نظر دیدگاه های بسیار نزدیكی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد، حمایت می كنیم.

رییس رسانه ملی با اشاره به نگاه مستقل و حرفه ای شبكه آرتی (راشا تودی) روسیه افزود: امیدوارم گسترش همكاری های این دو رسانه موثر منطقه ای زمینه های رشد و پیشرفت دو ملت بزرگ ایران و روسیه را فراهم كند .

دكتر علی عسكری سازمان صدا وسیما را رسانه ای بزرگ با ماموریتی متنوع دانست و تصریح كرد: زمینه همكاری های مشترك میان معاونت برون مرزی سازمان و این رسانه روسی وجود دارد و امیدوارم از ظرفیت های موجود دو طرف به بهترین صورت استفاده شود.

الكسی نیكولوف رییس شبكه آرتی روسیه نیز در این دیدار با اشاره به سند همكاری رسانه ای كه چندی قبل میان دو كشور به امضا رسید، گفت: هدف از این سفر اجرایی كردن هرچه سریع تر زمینه های همكاری میان این دو رسانه تاثیر گذار است و ما از هرگونه همكاری و ارائه تجربیات و خدمات متقابل استقبال می كنیم.

وی به بازدید خود در این سفر از بخش های مختلف معاونت برون مرزی صداوسیما اشاره و تصریح كرد: در این بازدید از بخش های عربی و اسپانیایی معاونت برون مرزی صدا و سیما دیدن كردیم و شاهد عملكرد حرفه ای همكاران شما بودیم. مشاهده چنین سطحی از توانمندی ها در تلویزیون جمهوری اسلامی برای ما بسیار لذت بخش بود.

پیمان جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی هم در این دیدار خواستار گسترش همكاری ها با این شبكه روسی شد و تشكیل كارگاه های آموزش مشترك، انتقال تجربیات، همكاری برای تولید برنامه های خبری و مستند و تعاملات بین المللی را از جمله زمینه های مشترك همكاری ها برشمرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: صداوسیما ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار