امام جمعه موقت تهران؛

نوروز ما با عشق به اهل بیت (ع) گره خورده است

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که لحظه سال تحویل در جوار بارگاه مطهر امامان و امامزادگان هستند این پیام را می‌رسانند که نوروز ما جدای از عشق به اهل بیت (ع) نیست.

نوروز ما با عشق به اهل بیت (ع) گره خورده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  آیت الله خاتمیدر جمع زائران و مسافران آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه افزود: بسیاری از خانواده‌ها دوست دارند در لحظه سال تحویل در کنار بقاع متبرکه باشند و روز اول نوروز ۹۷ با شهادت امام هادی (ع) متقارن است و در بقاع متبرکه مراسم لحظه تحویل سال با در نظر گرفتن فضای معنوی و شهادت این امام همام برنامه ریزی شده است.

وی گفت:ما نوروزمان را گره خورده با عشق به اهل بیت می‌دانیم و کسانی که لحظه سال تحویل در جوار بارگاه مطهر امامان و امامزادگان هستند این پیام را می‌رسانند که نوروز ما جدای از عشق به اهل بیت (ع) نیست.

وی تصریح کرد: ما در جوار بارگاه مطهر امامان و امامزادگان این پیام را به همه دنیا می‌رسانیم که شادی و نشاط داریم، ولی بدون گناه و معصیت الهی.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همزمانی لحظه سال تحویل با شهادت حضرت امام هادی (ع) ادامه داد: ما شادی خود را همراه با دین و معنویت و حفظ حرمت امام معصوم می‌دانیم، زیرا که جان شیعیان گره خورده با ائمه اطهار (ع) می‌باشد و در شادی آن‌ها شاد و در اندوه آنان اندوهگین می‌باشند.

آیت الله سید خاتمی گفت: احسن الحال یعنی نزدیکی بیشتر به خدا و حفظ شعائر دینی و انجام دقیق و اول وقت واجبات دینی.

امام جمعه موقت تهران افزود: مسوولان باید به مشکلات معیشتی و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی گفت: با وجود تمامی مشکلات، ایران اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان مطرح است و اسلام با نام ایران قدرتمندانه به صحنه آمده است.

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این همه توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی، نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی در جهان است و مقصد نهایی این انقلاب اسلامی ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) خواهد بود.

آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه به عنوان یکی از بقعه‌های شاخص خراسان رضوی، لحظه سال تحویل، میزبان آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران این مراسم بودند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

سخنرانی امام جمعه موقت تهران در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار