فرمانده انتظامی شهرستان كاشان

راه اندازی ايستگاه نوروزی پلیس در "باغ فین" کاشان

فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از راه اندازی ایستگاه نوروزی پلیس در مجموعه "باغ فین" به منظورارائه خدمات‌رسانی به گردشگران در این مکان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علی پورکاوه  اظهار داشت : در راستاي اجراي طرح نوروزی نیروی انتظامی تعداد 4 ايستگاه نوروزي پليس مزين به نام شهداي نيروي انتظامي در "باغ فين" ، پارك "آيت اله مدني" ، شهرهای "قمصر" و "نياسر" با هدف ارتقاي امنيت اجتماعي، خدمات‌رساني شبانه‌روزي به مسافران و ايجاد آرامش و آسايش و تکريم ارباب رجوع راه اندازي شده است .

وی افزود: ايستگاه هاي نوروزي پليس در كاشان از تاريخ 27 اسفند 96 تا 15 فروردين ماه سال 97 به صورت شبانه روزي در خدمت هموطنان ، ميهمانان و مسافرين نوروزي خواهند بود.

این مقام انتظامی ارائه خدمات مظاعف به شهروندان و مسافران نوروزي را يکي از اهداف مهم پليس در ايام تعطيلات نوروز برشمرد و ذعان داشت:هرچه خدمت رساني دقيق تر و باکيفيت و بارعايت نظم و انضباط باشد بر اقتدار و محبوبيت نيروي انتظامي نيز تاثير گذاشته و بي ارتباط بانتيجه ماموريت هاي سازمان نخواهد بود.

وی بیان داشت:پليس هميشه در کنار مردم بوده و در راه خدمت رساني بي منت از هيچ کوششي دريغ نکرده است و در اين ايام نيز با اقداماتي كه انجام مي دهد، مردم مي توانند سال خوبي را آغازکرده و سفر بدون خطر يا كم خطر داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.