اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر افزایش یافت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر شش برابر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری با اشاره به رشد شش برابری اعتبارات منابع طبیعی استان بوشهر در سال ۹۶ نسبت به سال قبل از آن اظهار داشت: این اعتبار نوید بخش پویایی و تحرک بیشتر در اجرای پروژه‌ها در سراسر استان خواهد بود.

وی اضافه کرد: توجه به افزایش اعتبارات حوزه‌های مختلف در منابع طبیعی نشان می‌دهد که مسئولان استان ضرورت شتاب بخشیدن به توسعه پایدار را خواستار هستند و من از این نوع نگاه آنان سپاسگزارم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انصافا در این راستا تلاش وپیگیری گسترده‌ای داشتند و اکنون نیز به دنبال تخصیص کامل این بودجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است و تا پایان سال مالی بسیار خوشبین هستیم که تخصیص حداکثری مابقی اعتبارات نیز انجام شود.

مهاجری افزود: از محل اعتبارات نفت و گاز ۹۱ درصد تخصیص داده شده که تا کنون سابقه نداشته است. در روز‌های اخیر پیگیری‌های زیادی در زمینه امورات رفاهی کارکنان شامل اضافه کاری، ماموریت، پاداش و... نیز انجام شده است و به نتایج خوبی رسیده ایم.

انتهای پیام/م

اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ۶ برابر شد

 
برچسب ها: بحران آب ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.