۳ هزار و ۵۷۶ گردشگر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک بازدیدکردند

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی لرستان از بازدید ۳ هزار و ۵۷۶ گردشگر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک خبر داد.

۳ هزار و ۵۷۶ گردشگر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک بازدیدکردندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید امین قاسمی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در روز ۲۷ اسفند ۲۰۰ نفر و روز ۲۸ اسفند ماه شاهد بازدید هزار و ۳۲۰ گردشگر از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بودیم و این رقم در روز ۲۹ اسفند به ۲ هزار و ۵۶ بازدید کننده رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد بازدید کننده شامل بلیط‌های تمام بها، نیم‌بها و رایگان بوده و امیدواریم امسال با تمهیدات اندیشیده شده تعداد گردشگران بیشتری از مجموعه فلک‌الافلاک بازدید کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان عنوان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته در مجموع ۱۲۶ هزار و ۹۷۵ نفر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک بازدید کرده‌اند که امیدواریم امسال این تعداد افزایش یابد.

قاسمی در ادامه با اشاره به وضعیت اقامت مسافران نوروزی در استان، افزود: در روز ۲۸ اسفند ماه ۶ هزار و ۹۲۹ نفر در ستاد‌های اسکان نوروزی و سایر اقامتگاه‌های استان اقامت داشتند و این آمار در روز ۲۹ اسفند به ۱۸ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.

انتهای پیام/م

بازدید ۳ هزار و ۵۷۶ گردشگر از مجموعه تاریخی قلعه فلک‌الافلاک

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار