نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی؛

ضرورت حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسولان باید با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات این واحدها زمینه را برای رونق تولید فراهم سازند

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محسن بیگلری نماینده سقز و بانه در مجلس گفت: اقتصاد، معیشت مردم، اشتغال و تولید محورهای اصلی در انتخاب و نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: تمام مسوولان و مردم مکلف هستند در راستای عملیاتی کردن این شعارها که متناسب با نیازهای اساسی کشور تعریف شده است، تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بحث تحقق شعار سال گذشته آنگونه که باید از سوی مسوولان اقدامات اساسی انجام نگرفت، بیان کرد: متاسفانه وضعیت تولید و اشتغال در کشور و استان کردستان خوب نیست و نیاز به تلاش مضاعف مسوولان و مردم در این زمینه داریم.

وی افزود: بیکاری در کردستان سرسام‌آور و رفع این مشکل نیازمند حمایت جدی از حوزه تولید است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امسال که به نام «حمایت از کالای ایرانی» مطرح است زمینه‌ساز ایجاد اشتغال می‌شود.

بیگلری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توجه ویژه مردم و مسوولان بر عملیاتی کردن این شعار، گفت: مسولان باید با حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات این واحدها زمینه را برای رونق تولید فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نیز باید با خرید کالاهای داخلی از تولید ایرانی حمایت کنند که این منجر به بهبود و رونق تولید و در نهایت افزایش اشتغال است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تولیدکنندگان نیز باید در کنار کمیت به بحث کیفیت تولیدات توجه جدی داشته باشند چراکه رضایتمندی مردم از تولیدات داخلی موجب افزایش مصرف کالاها و در نتیجه حمایت از تولید و اشتغال است.

وی در ادامه ایجاد مناطق ویژه در کردستان را زمینه‌ساز رونق اقتصادی استان دانست و گفت: مناطق ویژه اقتصادی که مونتاژ کننده تولید باشد می‌تواند بسترساز ایجاد اشتغال پایدار باشد.

انتهای پیم/ د م

مردم با خرید کالاهای داخلی از تولید ایرانی حمایت کنند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.