پرورش امید در جامعه بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: باید امید را در جامعه پرورش دهیم و طبل ناامیدی را به دست نگیریم که این خود بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی مسئولین دفاتر ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های استان که در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 80 درصد از درآمد خرانه خرج هزینه های جاری و اداری کشور می شود، گفت: همه خدماتی که دولت به معنای عام انجام می دهد برای دولت هزینه بردار است.

نصراللهی زاده افزود: واقعیت این است که استان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و آمار بیکاری بالا است اما در استان کردستان ما با یک فضایی روبرو هستیم که بیش از حد ممکن تفکرات منفی در آن روایج یافته است.

وی بیان کرد: ما با وضع مطلوب فاصله داریم اما وقتی کاری هم انجام می گیرد باید امید را در جامعه پرورش دهیم و طبل ناامیدی را به دست نگیریم که این خود بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان خاطرنشان کرد: پروژه های بسیاری در استان کردستان انجام شده و بسیاری از آنها در مرحله اجرا هستند و ما نباید این خدمات را در کردستان نادیده بگیریم.

 وی تصریح کرد:  هیچ منکری بالاتر از این نیست که ما مردم را ناامید کنیم و هر کاری که جوانان را ناامید کند بزرگترین گناه است.

انتهای پیام/ د م

هر کاری که جوانان را ناامید کند بزرگترین گناه است

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارجوانان ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار