جمع آوری ۲۷۲ کپسول گاز و منقل آتش از داخل چادرهای مسافرتی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:به منظور تامین ایمنی مسافران، ماموران آتش‌نشانی ۲۷۲ کپسول گاز و منقل آتش از داخل چادرهای مسافرتی جمع آوری کردند.

بهزاد بزرگزاد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: طی ۲۴ ساعته گذشته ۱۹ حریق و ۲۳ حادثه در سطح شهر اصفهان رخ داده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته دو هزار و ۳۲۰ چادر در باغ فدک برپا شده است، افزود: در این راستا به منظور تامین ایمنی مسافران، ماموران آتش‌نشانی ۲۷۲ کپسول گاز و منقل آتش از داخل چادرهای مسافرتی جمع آوری کردند.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به محبوس شدن یک کودک در داخل خودرو ادامه داد: شب گذشته در باغ فدک یک کودک به تنهایی در داخل خودرو حضور داشته و ناخواسته سیستم ایمنی خودرو باعث قفل شدن درهای خودرو شده بود که با همکاری ماموران آتش‌نشانی در خودرو باز و کودک نجات داده شد.

بزرگزاد با بیان اینکه باغ فدک به عنوان تنها محل برپا کردن چادر برای مسافران در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در باغ فدک مستقر هستند و مباحث ایمنی این مجموعه را کنترل می‌کنند.

بزرگزاد اضافه کرد: در ایام نوروز خودروهای آتش‌نشانی در نقاط توریست پذیر شهر مثل میدان نقش‌جهان، بوستان میرزا کوچک خان جنگلی و میدان امام علی(ع) حضور خواهند داشت تا در صورت بروز حادثه سریع‌تر خود را به محل برسانند.

 

انتهای پیام/م

وقوع ۱۹ حریق و ۲۳ حادثه در ۲۴ ساعته گذشته در اصفهان

 

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.