ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برخورد پژو پارس با دیواره بتنی در بزرگراه امام علی(ع)/ حادثه 2 کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از برخورد پژو پارس با دیواره بتنی در بزرگراه امام علی(ع) و کشته شدن 2 سرنشین آن خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در ساعت ٠٢:١٩ بامداد امروز|(جمعه) حادثه تصادف یک خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) نرسیده به بابایی به آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اذعان کرد: در محل مشاهده شد یک دستگاه پژو پارس با 3 سرنشین به دلیل نامشخصی با دیواره بتنی حاشیه بزرگراه برخورد کرده و متلاشی شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی هر 3 سرنشین را از داخل خودرو خارج کردند، افزود: 2 تن از سرنشینان خودرو در حادثه جان خود را از دست دادند و یک نفر هم مصدوم شد که برای درمان به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: عملیات ایمن سازی در ساعت ٠٤:١٤ بامداد امروز(جمعه) به اتمام رسید و محل برای بررسی علت حادثه به نیروهای پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کشته شدن 2 سرنشین پژو در برخورد با دیواره بتنی بزرگراه امام علی(ع)

برچسب ها: تصادف ، حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
از امام علي ع داريم مياييم پائين به جاي اينكه بزنه همت شرق زده زين الدين و مردم يهو متوجه مسير ميشن و تا ميخوان بپيچدن تصادف ميكنن
آخرین اخبار