ارتقای کیفیت تولیدات داخلی نیاز مبرم تحقق شعار سال است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اهتمام به خرید کالای ایرانی و ارتقای کیفیت تولید داخلی نیاز مبرم تحقق شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) است.

ارتقای کیفیت تولیدات داخلی نیاز مبرم تحقق شعار سال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز جمعه در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو و بهار طبیعت و تقارن آن با فصل نیایش افزود: مقام معظم رهبری هر ساله عنوانی را برای سال تعیین می‌کنند که این انتخاب هوشمندانه ایشان برکات بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر عناوین مختلفی با موضوع اقتصاد مقاومتی تعیین می‌کنند که توصیه‌هایی دارند مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی اگر بخواهد به رسالت خود عمل کند باید روی پای خودش بایستد و وابسته به بیگانگان نباشد.

سروستانی ادامه داد: استحکام نظام و انقلاب اسلامی مستلزم عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری است که باید آن‌ها را به عنوان چراغ راه خود قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال هم مقام معظم رهبری در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه اسلامی سال ۱۳۹۷ را به‌عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند که باید همگان با گام نهادن در این مسیر برای تحقق آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: چنانچه بخواهیم کالای ایرانی را در جامعه تقویت کنیم یک راهکار اساسی این است که مراکز تولیدی، کالا‌های با مرغوبیت قابل قبول تولید کنند.

سروستانی اظهار کرد: وقتی مردم احساس کنند کالای ایرانی می‌تواند بهترین کیفیت را داشته باشد بطور قطع از مصرف آن استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: راهکار اساسی دوم برای تحقق شعار سال نیز به مردم و جامعه مربوط می‌شود که باید نگاه خود را از خارج قطع کنند و به سمت مصرف کالا‌های داخلی حرکت کنند تا با حمایت از تولید داخلی با کیفیت و اهتمام به خرید کالا‌های ایرانی زمینه تحقق این شعار ارزشی و عزتمند را در جامعه فراهم کنند.

وی اظهارداشت: در این ارتباط مسئولان دستگاه‌های تولیدی و نظارتی باید تلاش خود را انجام دهند تا باتوجه به مشکلات معیشتی مردم با افزایش قدرت خرید آن‌ها و انجام کار‌های کارشناسی زمینه سازی برای تسهیل در مایحتاج مردم را فراهم کنند.

سروستانی افزود: انتظار می‌رود همه اقشار مردم بتوانند با حرکت در راستای تحقق شعار سال، زمینه ارتقا اقتصاد مقاومتی قطع نظر از وابستگی از بیگانگان و کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/م

اهتمام به خرید کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.