میزبانی باغ فدک از ۱۰ هزار مسافر

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد تسهیلات سفر اصفهان گفت: شب گذشته باغ فدک میزبان حدود ۱۰ هزار نفر از مسافران نوروزی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر شاطوری  اظهارکرد: در دومین شب سال جدید بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو وارد باغ فدک شدند که با احتساب هر خودرو چهار نفره حدود ۱۰ هزار نفر در باغ فدک اسکان یافتند.

وی تصریح کرد: شب گذشته درهای هفت ورزشگاه در سطح مناطق به روی مسافران باز شد و حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو به سمت این ورزشگاه ها هدایت شد.

مسئول ستاد اجرایی منطقه ۷ ستاد تسهیلات سفر اصفهان با بیان اینکه از سالها قبل برخی زیرساخت‌ها همچون محل ظرفشویی، آب‌خوری، دستشویی، سکوهای نصب چادر، محل‌های مناسب برای پارک خودرو و روشنایی در باغ فدک پیش‌بینی شده بود، افزود: همه ساله در آستانه نوروز تعمیرات احتمالی و به روز رسانی این امکانات انجام می شود.

وی با اشاره به راه اندازی بازارچه باغ فدک برای تامین مایحتاج روزانه مسافران گفت: در این بازارچه غرفه های مختلفی از جمله اغذیه فروشی، چادر، میوه، فست فود، پتو و ...ارایه می شود.

شاطوری خاطرنشان کرد: در باغ فدک هر شب جشن‌هایی به مناسبت آغاز سال نو بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت دو ساعت برگزار می‌شود، همچنین در این کمپ گردشگری شش غرفه بازی ویژه فرزندان شش تا ۱۵ سال با بازی‌های جذابی که جنبه آموزشی، فرهنگی، خلاقیت و سرگرمی دارد، در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار