میزبانی از زائران نوروزی امام رضا(ع) در محورهای جاده‌ای منتهی به مشهد

عضو ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: 19 ایستگاه فرهنگی تبلیغی میقات الرضا(ع) در محورهای جاده‌ای منتهی به مشهد مقدس برای میزبانی از زائران نوروزی بارگاه منور امام رضا(ع) راه‌اندازی شده است.

میزبانی از زائران نوروزی امام رضا(ع) در محورهای جاده‌ای منتهی به مشهد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید خداوردی گفت: برنامه میقات الرضا(ع) شامل برنامه‌های فرهنگی ایستگاه‌های بین‌راهی با موضوع معرفت افزایی از مجموعه برنامه‌های «به‌رسم امام» ستاد مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی است.

وی بیان کرد: 19 ایستگاه فرهنگی تبلیغی در محورهای جاده‌ای منتهی به مشهد  راه‌اندازی شده که همه این ایستگاه‌ها توسط آستان قدس رضوی مدیریت می‌شوند.

حجت‌الاسلام خداوردی افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های محدودی در ایستگاه‌های استقبال از زائر برگزار می‌شد، اما در سال جاری آستان قدس رضوی با اعزام مبلغان فعالیت این ایستگاه را تقویت کرده است.

وی ادامه داد: 45 نفر از طلاب را از خراسان رضوی، جنوبی و شمالی و استان قم برای حضور به این ایستگاه‌ها برای اقامه نماز و پاسخگویی به مسائل شرعی و ارتباط با کودکان در ایام نوروز اعزام‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداوردی تصریح کرد: این برنامه باهدف رشد و تعالی زائرین اجرا می‌شود و مبلغین مردم را با اصول زیارت آشنا می‌کنند.
وی یادآور شد: این طرح با مشارکت مؤسسه بقاع متبرکه و مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال اجرا است.

انتهای پیام/س

پذیرایی از زائران نوروزی بارگاه منور امام رضا(ع)

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.