سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وزش باد شدید در 14 استان کشور/آسمان تهران ابری است+جدول

براساس تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در ۱۴ استان وزش باد شدیدرخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز  وزش باد شدید در استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،گیلان و به تدریج در استان های زنجان،قزوین،کردستان، همدان،مرکزی،مازندران، گلستان،دامنه های جنوبی البرز،خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ خواهد داد.
 
همچنین امروز به دلیل وزش باد شدید جنوبی دمای هوا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و شمال غرب کشور افزایش محسوس خواهد یافت و در برخی مناطق گیلان و مازندران به بیش از 30 درجه سلسیوس خواهد رسید.
 
از اواخر روز شنبه و اوایل یکشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود و همواره موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد برق در استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،کردستان و به تدریج در کرمانشاه،زنجان، دامنه های البرز مرکزی و بارش پراکنده در اردبیل،گیلان، همدان و شمال ایلام خواهد شد.
 
بیشینه بارش در غرب استان آذریابجان غربی و غرب کردستان بوده و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق در روز یکشنبه وجود دارد.
همچنین از اواخر روز شنبه و اوایل یکشنبه به تدریج با شمالی شدن جریانات دریای خزر مواج خواهد شد .
 
از اواسط روز شنبه و طی روز یکشنبه با وزش باد شدید بر روی عراق و خیزش گرد و خاک و انتقال آن به غرب کشور استان های واقع در غرب و شمال غرب غبار آلود پیش بینی می شوند.
 
انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 4 فروردین

 
برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
هوای شهر قم خیلی آلوده است
آخرین اخبار