۱۴۰ نفر در طرح نوروزی هلال احمر گناوه خدمات رسانی می‌کنند

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه گفت: به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافران و گردشگران ۱۴۰ نفر در طرح‌های نوروزی این جمعیت بکار گرفته شده و درحال فعالیت هستند.


۱۴۰ نفر در طرح نوروزی هلال احمر گناوه خدمات رسانی می‌کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالعلی صیادی گفت: از این شمار ۸۰ نفر امدادگر و نجات گر داوطلب در اجرای طرح امداد و نجات و ۶۰ نفر از جوانان بصورت داوطلبانه در اجرای طرح ایمنی و سلامت مهمانان نوروزی مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر گناوه، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بینک، موقت جاده‌ای در تقاطع جاده بندرریگ و امداد و نجات ساحلی شبانه روزی درحال خدمات رسانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد: با توجه به انبوه مهمانان نوروزی در کنار ساحل و استفاده آنان از جت اسکی و قایق‌های تفریحی، نجات‌گران و نجات غریق و یک فروند قایق نجات ساحلی مستقر شده است تا در مواقع بحرانی به آسیب دیدگان امدادرسانی شود.

صیادی گفت: ایسگاه‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر از مسیر جاده دشتستان، بوشهر و دیلم و نقاط پرتردد و مهم شهر توریستی و تجاری گناوه به همت سازمان جوانان تا پایان تعطیلات نوروز دایر است.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه اظهارکرد: توزیع نقشه شهرگناوه و استان بوشهر و بسته‌های فرهنگی و بهداشتی و نکات ایمنی سفر در ایستگاه‌های برپاشده به مسافران ارایه می‌شود.

وی افزود: در ایستگاه‌های جوانان هلال احمر نیز طرح پویش ملی ' نه به تصادفات جاده‌ای شکل گرفته که مسافران هنگام توقف تعهد می‌دهند که به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

صیادی گفت: استاندار و معاونان استاندار بوشهر، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر در میثاق نامه 'نه به تصادفات جاده‌ای' پیوستند.

وی افزود: در ایستگاه‌های جوانان مکانی تحت عنوان فضای دوست‌دار کودک در نظر گرفته شده که آنان همراه خانواده درصورت مراجعه استراحت و با فعالیت‌های سازمان جوانان و غنچه‌های هلال آگاه می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد:همچنین در این مکان طرح ابتکاری راه پله نجات توسط دبیر کانون هلال احمر در دانشگاه آزاداسلامی واحد گناوه نصب و کودکان و نوجوانان با ابزار نجات و انواع حوادث و سوانح مختلف آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/م

 خدمات رسانی  140 نفر در طرح نوروزی هلال احمر گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.