نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر به ۳۰ مصدوم امدادرسانی کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: در یک هفته اخیر در مجموع ۲۱ حادثه جاده‌ای در این استان رخ داد که نجاتگران این جمعیت در صحنه حاضر و به ۳۰ مصدوم این حوادث امدادرسانی کردند.

نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر به ۳۰ مصدوم امدادرسانی کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حسین درویشی گفت: از مجموع مصدومان حادثه دیده ۲۰ تن بصورت سرپایی مداوا و ۱۰ تن دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی بیان کرد: طرح نوروزی این جمعیت همپا با دیگر دستگاه‌های مدیریت بحران از ۲۵ اسفند شروع و تا آخر تعطیلات نوروز ادامه دارد.

درویشی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروز در ۲ مقوله فعالیت دارد گفت: در حوزه امدادونجات تعداد پایگاه‌های این جمعیت بخاطر تعطیلات نوروز از ۱۷ پایگاه موجود به ۳۱ پایگاه ارتقا یافته است.

وی افزود: در این پایگاه‌ها ۵۰ امدادخودرویی بکار گرفته شدند و ۲۰۰ نجاتگر بصورت داوطلبانه همکاری و ۲۴ ساعته خدمت رسانی می‌کنند.

درویشی اظهارکرد: در حوزه سازمان جوانان نیز ۲۵ ایستگاه ایمنی و راهنمای سفر‌های نوروزی در ورودی شهر‌های استان مستقر و ۴۰۰ نفر از این حوزه مشغول خدمات رسانی هستند.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌ها برنامه‌های متنوعی نظیر پویش نه به تصادفات جاده ای، میثاق نامه رانندگان، خیمه‌های نماز با حضور روحانی، فضای دوستدار کودک، کتابخوانی و قصه گویی پیش بینی شده است.

درویشی اضافه کرد: پایگاه‌های ثابت دریایی، کوهستانی و هوایی جمعیت هلال احمر استان بوشهر همگی در طول سال و بویژه تعطیلات نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/م

در یک هفته اخیر در مجموع 21 حادثه جاده ای در استان رخ داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.