رقابت بادبادک‌ها با هدف ایجاد شادی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان شهر‌های مختلف ایران در ساحل زیبای چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  رقابت‌های بادبادک‌ها با توجه به استقبال خیلی خوب کودکان و نوجوانان تا پایان تعطیلات نوروز هر چند روز یک بار برگزار می‌شود.

دادکریم بلوچ افزود: برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی هنری ویژه مسافران نوروزی در چابهار برنامه ریزی شده و در حال اجراست.
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی به ویژه پرواز بادبادک‌ها با استقبال کم نظیر از سوی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها همراه بوده است.

وی گفت: تمام اماکن و مناطق تفریحی و گردشگری چابهار از جمله قلعه تیس، قلعه پرتغالی ها، ساحل ماسه ای، کوه‌های مینیاتوری، اسکله ماهیگیری و گردشگری تیس، ساحل ماسه و سنگی لیپار، صخره‌های مرجانی، روستای تاریخی تیس، جنگل‌های حرا و غار‌های بان مسیتی آماده پذیرای از گردشگران هستند.
معاون فرهنگی، هنری و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: گردشگران می‌توانند از برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نظیر جشنواره نوروزی 'بهار در چابهار' و نمایشگاه سراسری صنایع دستی، سوغات و غذا‌های محلی نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/گ

بادبادک‌ها در ساحل چابهار به پرواز درآمدند

برچسب ها: نوروز ، چابهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار