کشف بیش از ۷۸ کیلوگرم تریاک در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و توقیف ۳ دستگاه خودرو در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند افرادی به هویت معلوم قصد دارند با استفاده از دو دستگاه وانت مزدا و تریلر مقادیری مواد مخدر را از بندرعباس به شیراز انتقال دهند که دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس هر دو دستگاه خودور را در ورودی شهرستان شیراز شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ تولایی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو وانت مزدا، میزان ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و در بازرسی از خودرو تریلر میزان ۵۱ کیلوگرم تریاک کشف و ۳ نفر قاچاقچی نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یک دستگاه خودرو اریان که اسکورت محموله بود هم توقیف شد، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/ر

توقیف ۳ دستگاه خودرو در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار