آیت‌الله جوادی آملی:

لازمه ی حمایت از کالای ایرانی مبارزه با مفاسد اقتصادی است

آیت الله جوادی آملی گفت:لازمه ی حمایت از کالای ایرانی مبارزه جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی است.

لازمه حمایت از کالای ایرانی مبارزه با مفاسد اقتصادی است به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: حمایت عملی از کالای ایرانی در صورتی محقق می‌شود که به طور جدی و قاطع با مفاسد اقتصادی و ورود کالای خارجی مقابله شود.

وی در دیدار فرمانده نیروی انتظامی افزود: امروز ما چه بخواهیم چه نخواهیم در تحریم قرار داریم و تنها راه شکستن تحریم‌ها توجه و اهتمام به تولید ملی است.

آیت الله جوادی آملی با انتقاد از عملکرد برخی بانک و اخذ دیر کرد از تسهیلات اعطایی خاطر نشان کرد: این اقدام بانک‌ها ربا است و با آموزه‌های قران، پیامبر اکرم و ائمه معصومین مغایرت دارد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اگر بخواهیم تولید و اشتغال پا بگیرد باید بانک‌ها آغوش خود را به سوی سرمایه گذاران و کار آفرینان باز کنند و تسهیلات ارزان قیمت را به آن‌ها بدهند.

وی با اشاره به رشد ساختمان سازی در کشور و فرار از طرح‌های تولیدی یادآور شد: عده‌ای به علت وجود موانع در تولید به سراغ ساخت خانه رفتند و امروز به جایی رسیده که بسیاری از این واحد‌ها بدون مشتری و خالی مانده است.

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر این سرمایه‌های سنگین به امر تولید اختصاص می‌یافت امروز بسیاری از مشکلات بیکاری در کشور حل شده بود.

انتهای پیام/ش

دیدار سردار اشتری با آیت الله جوادی آملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار