افزایش نظارت بر خرید کالاها در دستگاههای اجرایی استان اردبیل

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت : در سال جاری نظارت بر خرید کالاها در دستگاههای اجرایی استان اردبیل بیشتر خواهد شد.

هاشم مظفری، مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در چند سال اخیر تاکید  به مباحث اقتصادی همواره کانون توجه مقام معظم رهبری است و این موضوع در اشکال مختلف در سخنان معظم له و در نامگذاری سال ها بخوبی نمایان است  و با توجه به اینکه ایشان امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامیدند ، باید با یک عزم ملی برای استفاده از کالای ایرانی و همچنین افزایش صادرات و جلوگیری از قاچاق کالا برای تحقق شعار سال تلاش کرد.

وی افزود: در جهت عملیاتی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از کالاهای تولیدی داخل کشور  اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از طریق ذیحسابان و مدیران مالی به نحوه و نوع خرید کالاها نظارت بیشتری خواهد کرد.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان اردبیل عنوان کرد: بخاطر حمایت از کالاهای با کیفیت داخلی و حمایت از تولید کنندگان داخل استان و کشور تمام ذیحسابان و مدیران مالی استان اردبیل به عنوان نمایندگان دولت در دستگاههای اجرایی و ناظر مالی به نحوه و نوع خرید کالاهای مصرفی و سرمایه ای در دستگاههای دولتی استان اردبیل نظارت خواهند نمود.

مظفری تصریح کرد: با اعلام سیاست دولت در خصوص خرید کالای داخلی و ممنوعیت خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند گام عملی در دستگاههای دولت از اول سالجاری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تلاش برای افزایش صادرات و جلوگیری از قاچاق کالا در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.