جهان‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

فعال بودن تمام داروخانه‌هاى شبانه روزى و بیمارستانى در ایام نوروز

سخنگوی سازمان غذا و دارو از فعال بودن همه داروخانه هاى شبانه روزى و بيمارستانى در ايام نوروز خبر داد.

فعال بودن تمام داروخانه‌هاى شبانه روزى و بیمارستانى در ایام نوروزکیانوش جهان‌پور سخنگوی سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های بیمارستانی فعال هستند، گفت: معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور به منظور اطلاع‌رسانی از محل داروخانه‌ها اقداماتی را برای اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: توزیع بروشور، اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و سایت‌های معاونت و غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله اقداماتی است که در زمینه اطلاع‌رسانی و افزایش دسترسی مردم و مسافران نوروزی در ایام نوروز برای دسترسی به داروخانه‌ها انجام شده است.

سامانه های تلفنی برای دسترسی به داروهای کمیاب

سخنگوی سازمان غذا و دارو بیان کرد: افزون بر این‌ها در صورتی که مردم یا مسافران نوروزی در مورد دارو‌های خاص یا کمیاب و نحوه تهیه آن‌ها با مشکل مواجه باشند، می‌توانند در هر نقطه کشور با سامانه تلفنی ۱۹۰ یا ۱۴۹۰ تماس بگیرند. کارشناسان این سامانه‌ها شبانه‌روزی آماده اطلاع‌رسانی در زمینه دارو و اطلاعات دارویی هستند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

جهان‌پور تأکید کرد: سامانه ۱۹۰ اکنون در دسترس‌ترین روش برای دسترسی به هر نوع اطلاعات در حوزه دارو محسوب می‌شود و توصیه می‌کنیم که مردم و مسافران نوروزی در صورت بروز هرنوع مشکلی در این حوزه با این سامانه در تمام ساعات شبانه روز تماس بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار