امداد رسانی هلال احمر آذربایجان شرقی؛

امداد رسانی هلال احمر آذربایجان شرقی به ۳۲۸ نفر حادثه دیده در تصادفات جاده‌ای

امداد رسانی هلال احمر آذربایجان شرقی به ۳۲۸ نفر حادثه دیده در تصادفات جاده‌ای گفت: نجاتگران هلال احمر استان به ۳۲۸ نفر از حادثه دیدگان در سوانح رانندگی خدمات امدادی ارائه کردند.

امداد رسانی هلال احمر آذربایجان شرقی به ۳۲۸ نفر حادثه دیده در تصادفات جاده‌ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مثنی حیاتی امداد رسانی هلال احمر آذربایجان شرقی، در تشریح خدمات امدادی جمعیت هلال احمراستان در نوروز 97 گفت: از 25 اسفند سال تا 5 فروردین ماه، نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد جاده‌ای ثابت و پست های امدادی موقت و سیار با انجام 72 عملیات امدادی به 328 نفر از هموطنان آسیب دیده در سوانح رانندگی جاده‌های استان امداد رسانی کردند.

وی ادامه داد : 75 درصد عملیات‌های انجام شده مربوط به حوادث و سوانح جاده‌ای بوده که نجاتگران علاوه بر امدادرسانی به مصدومان و مجروحان تصادفات جاده‌ای، نسبت به سه مورد اطفا حریق و 11 موردرنیز رها سازی گرفتاران از میان قطعات خودرو های تصادفی بودند.

حیاتی خاطرنشان کرد: در طول 10 روز گذشته، 68 نفر از مصدومان توسط نجاتگران هلال احمر آذربایجان شرقی نجات یافتند که از این تعداد 17 نفر به صورت سرپایی و 51 نفر بعد از انجام کمک‌های اولیه توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر به نزدیکترین مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان انتقال یافتند.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان از هموطنان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت مواجه با حوادث مراتب را با شماره تلفن 112 به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی جمعیت هلال احمراستان اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به امدادرسانی لازم اقدام شود .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار