برگزاری یادواره ی شهدای بخش چاروسا

یادوراه ۲۰ شهید روستا‌های جاورده، گوراب، احمد سالار، سادات مشهدی، گچی در روستای گوراب بخش چاروسای کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ حجت الاسلام حمید برازش ضمن تبریک عید نوروز هدف از برگزاری یادواره شهدا را ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تبیین راهشان برای نسل های بعد از انقلاب دانست و گفت: با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می توانیم بخش عظیمی از ناهنجاری ها را مدیریت کنیم.

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی هم برگزاری یادواره ی شهدا را از مهمترین رویکردهای بعد از انقلاب دانست و گفت: به برکت خون شهدا در کشور فعالیت های بزرگ و مثمر ثمری انجام گرفته است.
عدل هاشمی پور با اشاره به نقش شهدا در عزت و سربلندی ایران اسلامی افزود: ‌امروزه امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه مرهون رشادت ها و خون شهدای والامقام است زیرا آنان از جان و مال خود گذشتند تا امروزه ما در آسایش و آرامش زندگی کنیم.
وی گفت: وظیفه همه مسئولان و مردم است تا از آرمانهای شهدا و راه انقلاب محافظت کنند.
مدیر کل امور فرهنگی بنیاد شهید کشور نیز در این مراسم گفت:تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می تواند برجسته تر از گذشته شود.
اسکندر یاری نسب افزود: این که در منطقه چاروسا و دشمن زیاری از روستاهای دور و نزدیک جوانانی در زمان دفاع مقدس درس و زندگی و عزیزان خود را رها کرده و به جبهه اعزام شدند از تاثیر فرهنگ والای شهادت در این انقلاب است.
وی گفت: معتقدم که عنصر فرهنگ بهترین و موثرترین راه برای پیشرفت و پیشبرد انقلاب است.
دراین یادواره به پاس ارج نهادن وگرامیداشت خون شهدا از خانواده بیست شهید و قاریان برتر استانی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان تجلیل شد.
در پایان مردم روستای گوراب خواهان ساماندهی گلزار شهدا و همچنین ایجاد راه ارتباطی مناسب جهت زیارت مزار مطهر شهدا شدند.
 
انتهای پیام/ش

برگزاری یادواره ۲۰ شهید بخش چاروسا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.