اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه اردکان

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه اردکان از اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه اردکان خبرداد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند.

حجت‌الاسلام سید مهدی سیدی افزود:از ابتدای شروع طرح آرامش بهاری تا پایان روز۵ فروردین ماه بیش از ۵ هزار نفر از مسافران نوروزی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اردکان اسکان داده شدند و از خدمات رفاهی این اماکن استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۷ امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان اردکان افزود: این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و ترویج باور‌های دینی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام سیدی ادامه داد: در این طرح با برپایی خیمه‌های معرفت برنامه‌های مختلفی مانند اقامه نماز جماعت، مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی، غرفه‌های ویژه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، عرضه محصولات فرهنگی، غرفه شهدا و چندرسانه‌ای برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان گفت:  در این مدت بیش از هزار و ۵۵۰ نفر از امکانات غرفه کودک استفاده کرده‌اند و بیش از ۲۷۰ نفر هم از خدمات مشاوره‌ای و بیش از ۳۰۰ نفر از خدمات غرفه چندرسانه‌ای و محتوا‌های مناسب بهره‌مند شده‌اند.

سیدی در پایان با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری تا ۱۴ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت گفت: ۳۷ نفر از خادمان ثابت و افتخاری وظیفه خدمات‌رسانی مناسب به مسافران نوروزی را بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/ی

افزایش مسافران نوروزی  در امامزادگان و بقاع متبرکه اردکان

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.