مصرف ۳۲۴ میلیون لیتر بنزین در منطقه میاندوآب طی سال ۹۶

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از افزایش ۸/۵ درصدی مصرف بنزین در این منطقه، طی سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛داوود فعال پور مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در سال گذشته اشاره کرد و ظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۲۴ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به سال ماقبل آن ۸/۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با بیان اینکه سال گذشته در این منطقه ۳۲۳ میلیون لیتر نفت و گاز مصرف شده است، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال ۹۵، سه درصد افزایش داشته است.

مصرف چهار میلیون لیتر بنزین در چهار روز اول فروردین

وی با بیان اینکه در ۴ روز اول فروردین امسال چهار میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فعال پور تصریح کرد: سال گذشته مصرف ۲۱۴ میلیون لیتر نفت سفید با پنج درصد کاهش، مصرف ۲۲ میلیون لیتر نفت کوره با حدود ۵۰ درصد کاهش را در منطقه میاندوآب شاهد بودیم.

وی به توزیع ۱۵۷ میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به سال قبل ۲/۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه میاندوآب افزود: سال گذشته ۳۷ هزارتن گازمایع در منطقه مصرف شده که ۳/۵ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

منطقه نفتی میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط دو میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی و CNG به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.

انتهای پیام/ن.م

برچسب ها: نوروز ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.