مراجعه بیش از ۲۰ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۰ هزار مسافر در هشتمین روز از طرح ایمنی و سلامت از پست‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان غربی خدمات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمودی اصل زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مسافرین مراجعه‌کننده به پست‌های ایمنی و سلامت این استان در هشتمین روز از طرح افزود: بیش از ۲۰ هزار مهمان نوروزی با مراجعه به ۲۶ پست ایمنی و سلامت مستقر در ورودی شهر‌ها و مراکز پر تردد و توریست پذیر از خدمات و راهنمایی‌های آن‌ها بهرمند شدند.

محمودی اصل زاده در ادامه تصریح کرد: در طول روز گذشته از شروع سال جدید نزدیک به ۴۹۶ نفر نماز گذار فریضه دینی خود را در ۱۹ خیمه نماز این جمعیت ادا کرده و تقریباً ۶۸۵ نفر از خدمات سلامتی این جمعیت ازجمله کنترل فشارخون و ارائه نکات ایمنی و امدادی بهره بردند.

وی از میزبانی مسافرین کودک در فضای دوستدار کودک خبر داد و افزود: در طول روز گذشته طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، ایستگاه‌های متعلق به نونهالان و کودکان پذیرای بیش از یک هزار و ۶۸۳ کودک بود که با بازی‌های مختلف، نقاشی و آموزش غیرمستقیم علاوه بر پر کردن اوقات فراغت این کودکان، با مفاهیم ابتدایی امداد و کمک‌های اولیه آشنا شدند.

محمودی در پایان یادآور شد: بیش از ۱۴ هزار و ۶۴۷ عدد بروشور، نقشه و سایر اقلام فرهنگی دربین مسافران توزیع‌شده است و ۱۰۳ نفر به روز عضو در اجرای این طرح مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به عملکرد پست‌ها از شروع طرح از تاریخ ۲۸ ام اسفند ماه تا به امروز گفت: جمعا ۸۹ هزار و ۳۳۳ مسافر با مراجعه به پست‌های نوروزی از خدمات ارائه شده شامل سه هزار و ۳۷۹ نفر از ایستگاه سلامت، شش هزار و ۵۳۳ نفر در فضای دوستدار کودک و دو هزار و ۷۱ نفر از خیمه نماز بهره‌مند شده و ۶۰ هزار و ۴۰۹ عدد اقلام فرهنگی و آموزشی دریافت نمودند.

وی در خصوص کمپین نه به تصادفات جاده‌ای گفت: هدف از تشکیل و راه اندازی این کمپین آگاه سازی و حساس سازی جامعه نسبت به خطر تصادف و تبعات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌باشد که تا به امروز ۸ هزار و ۳۵۰ نفر به تصادفات جاده‌ای نه گفته اند.

انتهای پیام/ن.م

ارائه خدمات به بیش از ۲۰ هزار مسافر توسط هلال احمر آذربایجان غربی

برچسب ها: نوروز ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.