مراجعه بیش از ۲۳۸ هزار نفربه ایستگاه‌های سلامت و ایمنی نوروزی هلال احمر گیلان

۲۳۸ هزار و ۱۰۳ نفر از مسافران و هموطنان با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر گیلان، خدمات دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: از آغاز طرح نوروزی ۲۳۸ هزار و ۱۰۳ نفر از مسافران و هموطنان با مراجعه به ایستگاه‌های ایمنی و سلامت خدمات دریافت کردند.

وی افزود: ۲۲ ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سراسر'گیلان آماده ارائه خدمات درچهار بخش سلامت ایمنی، فرهنگی و اطلاع رسانی با ارائه نرم افزار گیلداد که قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه را داشته و همه خدمات مورد نیاز بوسیله این نرم افزار به مسافران ارائه می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در بخش سلامت کنترل فشار خون بیش از ۱۷ هزار نفر ضمن مراجعه به ایستگاه های  نوروزی خدماتی مانند کنترل فشار و قند خون و غربالگری را دریافت کردند.
مهدی، ولی پور افزود:بیش از ۱۲۹ هزار نفر نیز از خدمات راهنمایی ایمنی، قریب به ۶ هزار نفر از خیمه‌های نماز، ۶۰ هزار نفر از خدمات طرح سحاب"دوچرخه سواران"، ۱۲ هزار نفر از فضای دوستدار کودک و سایر خدمات مانندطرح پیمان و همتایان بهره‌مند شدند.
وی بابیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر به کمپین" نه به تصادفات جاده ای" به هلال احمر گیلان پیوستند، گفت: در راستای کاهش حوادث جاده‌ای جمعیت هلال احمر اقدام به برگزاری کمپین ملی بهبود رفتار‌های ترافیکی برای تشویق مردم و مسافران به حفظ آرامش و نکات ایمنی در سفرو کاهش حوادث ترافیکی کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان درآخر تصریح کرد: بیش از ۱۲۵ هزار بروشور‌های آموزشی مانند  کمک‌های اولیه، آموزش‌های طرح خادم "خانواده آماده در مخاطرات "، مباحث کاهش آسیب‌های اجتماعی بین مسافران توزیع شد.

انتهای پیام/ق

بهره مندی مسافران از ایستگاه‌های سلامت و ایمنی نوروزی هلال احمر گیلان

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.