وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

حمایت از کالای ایرانی در کشور باید فرهنگ سازی شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:بحث کالا‌های فرهنگی ایرانی باید مورد توجه مسئولان قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:یکی از اقداماتی که باید در راستای حمایت از کالای فرهنگی ایرانی انجام شود، دسترسی آزاد و کامل مردم به این کالاها است که در این زمینه رویکرد خاصی با عنوان ایجاد گذر‌های فرهنگی و هنری در شهر‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد از دو سو با شعار امسال مرتبط است افزود: نخستین بعدی که وزارت ارشاد را با شعار سال مرتبط می‌سازد، بحث فرهنگ سازی در ارتباط با مصرف و حمایت از کالای ایرانی است  که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد بعدی که در ارتباط با شعار سال با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتبط است، بحث کالا‌های فرهنگی ایرانی است که حتما باید مورد توجه مسئولان قرارگیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین مواردی که در بحث ایجاد گذر فرهنگی یزد وجود داشت حرکت و فعالیت‌هایی است که ازسوی  شهرداری یزد انجام گرفت که قابل تقدیر است.

نخستین گذر فرهنگ و هنر کشور، دوشنبه شب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کوچه تاریخی مازاری‌های شهر یزد بهره برداری شد.

انتهای پیام/ی

 حمایت  ویژه مسئولان  از کالای ایرانی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار