اسکان بیش از 25 هزار خانوار در مدارس اصفهان

مسؤول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا تاریخ ششم فروردین ماه، تعداد 7هزار و 99 خانوار به صورت شب‌خواب در مدارس شهر اصفهان اسکان یافتند که چیزی حدود 25 هزار و 556 نفر می‌شوند.

علیرضا مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در خصوص آخرین آمار اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در مدارس استان و شهر اصفهان اظهار کرد: بنا به اطلاعات و آماری که داریم تا تاریخ ششم فروردین ماه، تعداد 7 هزار و 99 خانوار به صورت شب‌خواب در مدارس شهر اصفهان اسکان یافتند که چیزی حدود 25 هزار و 556 نفر می‌شوند.

وی در خصوص آمار اسکان گردشگران در مدارس استان اصفهان نیز تصریح کرد: تا هفتم فروردین ماه در مجموع تعداد 89 هزار و 17 خانوار در مدارس استان اصفهان اسکان پیدا کردند که شامل 322 هزار 59 نفر می‌شوند.

مسؤول روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: بازدیدهایی از ستادهای اسکان فرهنگیان در استان اصفهان انجام شده و وضعیت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اصفهان خوب است.

وی در پایان گفت: با توجه به امکانات در نظر گرفته شده و ظرفیت‌های موجود در استان اصفهان برای ستادهای اسکان فرهنگیان استان، آماده پذیرش میهمانان نوروزی از سراسر کشور هستیم.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نوروز 97 ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.