از 29 اسفند 96 تا 3 فروردین ماه جاری بیش از 427 میلیون 750 هزار نفر با خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان عبور کرده‌اند که از این تعداد بالغ بر 3 هزار نفر در کمپ‌های نوروزی به صورت موقت اقامت داشته‌اند.

 فرماندار لنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار داشت: شهرستان لنجان به دلیل واقع شدن در مسیر مواصلاتی چندین استان کشور همواره میزبان مسافران بسیاری بوده است، اما با توجه به نزدیک افزایش ترددها و همچنین حضور مسافران نوروزی در این شهرستان ستاد خدمات سفر شهرستان لنجان در آماده باش کامل برای خلق ایامی شاد و به یاد ماندنی برای مسافران نوروزی به سر می‌برد.

سید محسن سجاد افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان لنجان در قالب 11 کمیته فعالیت داشته و این ستاد با حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی از جمله هلال احمر، نیروی انتظامی، اداره میراث فرهنگی، شهرداری‌های 9گانه، مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنجان، اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره راه و شهرسازی تلاش می کند تا ضمن ایجاد فضایی امن در راه‌های مواصلاتی شهرهای شهرستان، بازارها و نقاط گردشگرپذیر در سراسر این شهرستان تحت پوشش و نظارت خود قرار دهد.

فرماندار لنجان تصریح کرد: 112 اثر تاریخی و جاذبه گردشگری در شهرستان لنجان وجود دارد و این امر سبب شده شهرستان لنجان همواره میزبان گردشگران بسیاری باشد.

وی با اشاره به فعالیت 2 ایستگاه سلامت و امنیت مسافران نوروزی در محورهای مختلف شهرستان لنجان گفت: در ایام نوروز سال گذشته شهرستان لنجان شاهد عبور بیش از 10 میلیون وسیله نقلیه و اسکان بیش از 60 هزار نفر مسافر و گردشگر بوده است. از این رو با برنامه ریزی‌های انجام شده 11 ایستگاه اطلاع‌رسانی و سلامت مسافران در شهرستان لنجان فعالیت خواهند داشت.

سجاد تصریح کرد: برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان لنجان بالغ بر 3 مدرسه و خانه معلم در بخش مرکزی و 10 مدرسه در بخش باغ‌بهادارن تجهیز و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از 29 اسفند 96 تا 3 فروردین ماه جاری بیش از 427 میلیون 750 هزار نفر با خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان لنجان عبور کرده‌اند که از این تعداد بالغ بر 3 هزار نفر در کمپ‌های نوروزی به صورت موقت اقامت داشته‌اند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی این شهرستان اظهار داشت: تاکنون بیش از 13 هزار نفر بازدید از بناهای تاریخی و مجموعه‌های تاریخی فرهنگی که دارای ورودی در شهرستان لنجان هستند بازدید کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید مسافران نوروزی از بناهای تاریخی شهرستان لنجان

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار