آغاز عملیات دوبانده‌سازی محور ریگان ـ نرماشیر

فرماندار ریگان از عملیات دوبانده‌سازی محور ریگان ـ نرماشیر خبر داد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو بانده شدن این محور لازم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری، فرماندار ریگان با اشاره به اینکه جاده رستم‌آباد تا ریگان از مسیرهای پر تردد محسوب می‌شود، گفت: این جاده یکی از جاده‌های مهم استان کرمان است که از سمت ریگان برای دوبانده شدن آن اقدام و در حال حاضر دو کیلومتر آن انجام شده است.

وی افزود: این جاده که در مسیر چابهار قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای به عنوان بخشی از شاهراه تجاری برخوردار است.

فرماندار ریگان تصریح کرد: اگر این جاده دو بانده شود و در بخش‌هایی که دو طرف آن روستاه‌ها قرار دارد، بلوارکشی شود تحول مهمی در اقتصاد مردم این مناطق ایجاد می‌کند.

باقری یادآور شد: محور ریگان ـ نرماشیر ۴۶ کیلومتر است که حدوداً ۱۰ کیلومتر از این جاده در حوزه شهرستان نرماشیر، ۱۶ کیلومتر آن در حوزه شهرستان فهرج و بقیه آن در حوزه ریگان واقع شده است.

وی افزود: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای دو بانده شدن این محور لازم است و اگر هر کدام از سه شهرستان نرماشیر، فهرج و ریگان مبلغی را اختصاص دهند این جاده در مدت یکسال دو بانده خواهد شد.

باقری تصریح کرد: اگر هر کدام از فرمانداری‌های سه شهرستان ۵ میلیارد تومان اختصاص دهند، فرمانداری ریگان ۷ میلیارد تومان را اختصاص خواهد داد که با مجموع همین مبلغ می‌توانیم جاده را امسال به نقطه مطلوب و قابل قبولی برسانیم.

وی یادآور شد: دو بانده سازی محور ریگان ـ نرماشیر از طرف ریگان آغاز شده و تاکنون دو کیلومتر آن را دو بانده کرده‌ایم، امسال هم 4.5 میلیارد تومان برای آن اعتبار گذاشته‌ایم و انتظار داریم شهرستان‌های دیگر هم سهم خود را برای کامل کردن این جاده اختصاص دهند.

انتهای پیام/ب

عملیات دوبانده‌سازی محور ریگان ـ نرماشیر آغاز شد

برچسب ها: عملیات عمرانی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار