ایجاد پارک پسماند در هزار پیچ گرگان

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از تامین ماشین آلات طرح ایجاد پارک پسماند در تپه هزارپیچ گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: یکی از اقدامات و برنامه‌های مهم و تاثیر گذار در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ویژه بنیاد مسکن گلستان، برنامه ریزی برای ایجاد، توسعه و حفظ فضا‌های سبز است.

وی ادامه داد: با در دستور قرار دادن این امر مهم در تهیه طرح‌های هادی و تمام پروژه‌های عمرانی بنیادمسکن، از جمله ایجاد فضا‌های سبز در طرح‌های هادی روستایی، منوط کردن پایان کار واحد‌های روستایی و پرداخت آخرین مرحله تسهیلات مسکن روستایی به ایجاد باغچه کوچک و کاشت سه اصله نهال در محوطه این واحد‌ها است.

زمانی نژاد گفت:همچنین، احداث بوستان و پارک‌های روستایی، احداث فضا‌های سبز و پارک کودک در پروژه‌های مسکونی شهری و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و در دست اقدام است.

وی افزود: تبدیل محل تخلیه نخاله‌های ساختمانی و زباله‌های شهری در منطقه هزار پیچ به پارک، با نام پارک پسماند مشارکت کرد.

زمانی نژاد گفت: این طرح با هدف ایجاد فضای سبز و زیبا با کاربری گردشگری، بنیاد مسکن استان با اختصاص ۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین از سومین روز سال نو در این طرح مهم مشارکت کرد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چند سال اخیر ۳۱ بوستان و پارک روستایی به مساحت ۳۳ هزار و ۵۸۰ متر مربع با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث و ۹ پارک روستایی نیز در سال جاری با اعتبار ۹ میلیارد ریال و با مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دست احداث دارد.

همچنین تا کنون ۱۸۰ هزار اصله نهال به ویژه نهال‌های مثمر در طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن استان کاشته شده است.

انتهای پیام/م
 

پارک پسماند در هزار پیچ گرگان ایجاد شد

برچسب ها: مسکن ، اخبار خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار