شیخ در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران مطرح کرد؛

لزوم الگوبرداری از شهرهای مطرح و برتر برای توسعه گردشگری تهران

معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت:در کنار تقویت زیر ساخت های گردشگری، باید از شهرهای مطرح و برتر در بخش گردشگری برای توسعه گردشگری تهران الگو برداری شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم شیخ معاون منابع انسانی شهرداری تهران در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه تشکیل ستاد گردشگری ایده بسیار ارزشمندی است،اظهار داشت: تهران یکی از شهرهای زیبای دنیا است و ظرفیت های بی بدیل و ارزشمند مذهبی،تاریخی، فرهنگی، طبیعی،جغرافیایی،زیست محیطی، گردشگری و تفریحی دارد که باید این جاذبه های دیدنی به درستی معرفی شود.

وی افزود: بیش از دویست سال است تهران مرکز و پایتخت یکی از کشورهای مهم، قدرتمند و دارای تاریخ مملو از فراز و نشیب های بسیار است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران بیان کرد: ستاد گردشگری روند "شناخت شهر تهران" را تسهیل می کند و ابعاد فرهنگی،تاریخی و دیدنی را به مردم تهران و گردشگران به خوبی معرفی می کند.

شیخ خاطر نشان کرد:خوشبختانه تهران در ایام نوروز یکی از زیبا ترین شهرهای جهان است و این ایام می تواند فرصت ارزشمندی برای معرفی شهر تهران به گردشگران باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات مطلوب ستاد گردشگری در میزبانی از مسافران نوروزی و گردشگران مطرح کرد: باید از اقدامات صورت گرفته مستند سازی شود و از این تجربیات برای سال های آتی بهره برداری بهینه شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران در ادامه پیشنهاد داد: در کنار تقویت زیر ساخت های گردشگری و اتخاذ شیوه های نو برای جذب گردشگر، باید از شهرهای مطرح و برتر در بخش گردشگری برای توسعه گردشگری تهران الگو برداری شود.

شیخ ادامه داد: باید گام های موثر و بلندی را برای تعالی و توسعه گردشگری تهران برداشت و بکارگیری نیروی انسانی حرفه ای و متخصص در این بخش می تواند بسیار موثر و نقش آفرین باشد.

وی اضافه کرد: توسعه گردشگری نیازمند "برون سپاری"برخی اقدامات است و این مهم باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

شیخ تاکید کرد: قطعا بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی و جوانان تحصیل کرده در حوزه گردشگری می تواند کارساز باشد، در دانشگاه های تهران ،علامه طباطبایی و ... دانشجویانی در رشته "مدیدیت گردشگردی"تحصیل می کنند و باید از این ظرفیت ها بهره برد.

وی تاکید کرد: در کنار همه این ها،اتخاذ سیاست های حمایتی برای توسعه گردشگری تهران از الزامات است.

انتهای پیام/

بازدید معاون منابع انسانی شهرداری تهران از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران مورخ 10 فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار