قاتل فراری در جيرفت دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از شناسایی و دستگیری قاتل فراری با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا محمد رضایی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت : مهرماه سال گذشته در پي وقوع يک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف جيرفت بلافاصله تيم ويژه انتظامي شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد خانمی حدوداً 21ساله توسط فردي ناشناس مورد اصابت گلوله اسلحه شکاري قرار گرفته و به علت شدت جراحات وارده فوت نموده و فرد ضارب نیز بلافاصله اقدام به فرار کرده است.

سرهنگ محمدرضایی تصریح کرد: با تحقيقات موشکافانه و بررسي هاي کارشناسانه ماموران در صحنه جرم و اظهارات شاهدان و اهالي در نهايت هويت شخص ضارب شناسايي و دستگيري وي در دستور کار قرار گرفت.

 وی یادآور شد:  از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل سریعاً به شهرهای همجوار متواری شد و محل اختفای خود را به طور مداوم تغییر و هیچ سرنخی از خود باقی نمی گذاشت، اقدامات پليسي به منظور شناسايي و دستگيري وی مثمر ثمر واقع نشده بود، لذا پرونده برای رسيدگي به صورت ويژه در اختيار اكيپي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي گفت: سرانجام کاراگاهان پليس با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزي چند ماهه محل اختفای قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه در این پرونده یکی از همدستان قاتل که در این مدت اقدام به جابجایی و مخفی کردن وی نموده بود نیز  توسط پلیس دستگیر شده ، گفت : متهم در تحقيقات تخصصي پليس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح اعتراف کرده و انگیزه خود را از  ارتکاب بزه انتسابی اختلافات خانوادگی عنوان نموده است.

 انتهای پیام/ب

دستگيری قاتل فراری با اقدامات شبانه روزی کارآگاهان پلیس جیرفت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار