تأکید امام جمعه موقت ریگان بر اتحاد مسلمانان در برابر آل‌سعود

امام جمعه موقت ریگان با تأکید بر اینکه بر مسلمانان عالم واجب است در مقابل آل‌سعود متحد شوند، گفت: این اتحاد مانع از ضربه زدن به اسلام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان گفت: حدود 40 سال آل‌سعود تفکر غربی‌ها را دنبال می‌کرد که با شعارهای نظام جمهوری اسلامی تفکر آنها برملا شد.

وی با اشاره به اینکه امروز سیاستمداران غربی‌ و دشمنان اسلام از همه طرف عرصه را بر کشور بحرین و یمن سخت گرفته‌اند، افزود: امروز بر مسلمانان عالم واجب است در مقابل آل‌سعود دست به دست هم دهند و با اتحاد خود مانع از ضربه خوردن به اسلام شوند.

حجت‌الاسلام ریگانی تصریح کرد: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است، در صورتی که بهره‌گیری از آنها وضعیت کشور را بهتر می‌کند.

وی به شعار سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از تولید کالای ایرانی، حمایت کردن از اقتصاد مملکت و ایران اسلامی است و وظیفه همه ما این است که در امورات زندگی از کالاهای ایرانی که به مراتب از کالاهای خارجی برتری دارند استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام ریگانی گفت: خرید و حمایت از کالای ایرانی موجب رونق کشور و ناامیدی دشمنان می شود.

وی به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی سرنوشت ما را رقم زد.

حجت‌الاسلام ریگانی در خصوص ایام اعتکاف نیز تصریح کرد: مسئولان و متولیان فرهنگی باید با زمینه‌سازی حضور جوانان در این مراسم معنوی بر رونق اعتکاف بیفزایند تا جوانان از این سنت حسنه استفاده کنند.

انتهای پیام/ب

خطبه های نمازجمعه ریگان در 10 فروردین 97

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.