حمایت از کالای داخلی موجب تحول و پویایی اقتصاد می‌شود

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: حمایت از کالای داخلی موجب تحول و پویایی اقتصاد کشور می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۱۰ فروردین ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تبریک ۱۳ رجب سالروز میلاد باسعادت حضرت امام علی (علیه السلام) اظهار داشت: ولایتمداری و تمسک به ولایت فقیه، رمز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است.

وی، وجود ولی فقیه را سبب استحکام بنیان نظام اسلامی بیان کرد و افزود: استکبار جهانی از ولایت فقیه، هراس دارد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به «سال حمایت از کالای ایرانی» گفت: استفاده از کالای داخلی، پویایی و رونق چرخه تولید و اقتصاد، و پیشرفت و بالندگی همه جانبه کشور را در پی دارد.

فاطمی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی نیازمند جهاد همگانی است یادآور شد: کیفیت خوب و قابل قبول محصولات داخلی، ضامن حمایت مردم از تولید کنندگان می‌باشد.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان باید بر اساس اعتقاد دینی، وظایف خود برای تولید محصولات با کیفیت را به درستی انجام دهند.

فاطمی افزود: حمایت از تولید داخلی علاوه بر محصولات کارخانه‌های بزرگ، تولیدات خانگی را هم در بر می‌گیرد.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت برخورد قانونی با مفسدان اقتصادی گفت: نباید از خطای کسی که مرتکب اختلاس و یا دزدی می‌شود چشم پوشی کرد، چرا که کوتاهی در این زمینه، به نظام و اعتقادات مردم آسیب می‎زند.

امام جمعه موقت شهرکرد همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام اعتکاف رجبیه تأکید کرد: شرکت در مراسم معنوی اعتکاف، دل‌ها را زنده می‌کند و فرصت مناسبی برای رسیدن به کمال است.

فاطمی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی هم گفت: جمهوری اسلامی نعمتی بزرگ با برکات بی شمار از جمله اقتدار و استقلال برای کشور می‌باشد.

وی افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور به پیشرفت‌های بزرگی در همه زمینه‌ها دست یافت.

فاطمی در پایان به ۱۳ فروردین روز طبیعت نیز اشاره کرد و خواستار توجه جدی به صرفه جویی در مصرف آب و حفظ محیط زیست به عنوان مباحث مهم کشور شد.

انتهای پیام/ش

ولایتمداری، رمز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.