شکست تیم چهارمحال مقابل تیم مقاومت گلساپوش یزد

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد، تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری را با نتیجه ۹ بر ۶ شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛این مسابقه تدارکاتی و دوستانه با هدف آمادگی تیم مقامت گلساپوش برای حضور در رقابت‌های فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های جهان در ورزشگاه محمود آباد یزد برگزار شد.

دومین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا - آسیا (EURASIA CUP ۲۰۱۸ YAZD) از ۲۶ فروردین ماه امسال به مدت سه روز با حضور تیم‌های مقامت گلساپوش یزد از ایران، لکوموتیو روسیه، کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا برگزار می‌شود.

در روز اول مسابقات (۲۶ فروردین ۱۳۹۷) از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه دیدار افتتاحیه این رقابت‌ها میان تیم‌های لکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و لوانته اسپانیا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه همین روز به مصاف هم می‌روند.

در بیست و هفتم فروردین دیدار تیم‌های لکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا در ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه و سپس نیز تیم‌های مقاومت گلساپوش ایران و کاتانیا ایتالیا در ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه بازی خود را برگزار می‌کنند.

در بیست و هشتم فروردین و آخرین روز برگزاری این رقابت‌ها از ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه تیم‌های کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا و سپس تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و لکوموتیو روسیه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

نخستین دوره این رقابت‌ها فروردین ماه سال ۹۶ با حضور لکوموتیو روسیه، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقتدرانه مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.

هم اکنون تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد، ایفاسرام و کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر ساحلی باشگاه‌های کشور هستند.

انتها پیام/پ

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار