جوانرود از امن ترین شهرستان های استان برای مسافران نوروزی بوده است

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود، گفت: این شهرستان یکی از امن ترین نقاط استان برای مسافران نوروزی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ "فرهاد آرش‌پور"گفت: جوانرود به خاطر طبیعت زیبا و وجود بازارچه مرزی همه ساله در ایام نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی است.
وی افزود: در همین راستا و پیش از آغاز سفرهای نوروزی پلیس شهرستان جوانرود در حوزه های مختلف از جمله مباحث امنیتی و ترافیکی تمهیدات خاصی اندیشید تا مسافران و گردشگران با فراغ بال و با خاطره ای خوش به این دیار سفر کنند.
سرهنگ آرش پور ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی پلیس، مراکز انتظامی و واحدهای گشت خودرویی و پیاده به صورت شبانه‌روزی در تفرجگاهها و اماکن اقامتی و تجاری حضور گسترده ای داشته اند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود خاطرنشان کرد: پلیس راهور شهرستان نیز با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و خودروها نسبت به روان‌سازی ترافیک تمهیدات لازم را اندیشیده است.
وی افزود: رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی از حضور پلیس و امنیت خوب ایجاد شده بیانگر این است که نیروی انتظامی وظایفش را به خوبی انجام داده است.
سرهنگ آرش پور گفت: انجام درست وظایف محوله و کمک به مردم و مسافران نوروزی یکی از مهمترین نکاتی است که همواره پلیس شهرستان جوانرود دنبال کرده است.

 

انتهای پیام/پ

طرح نوروزی پلیس راه کرمانشاه

برچسب ها: طرح نوروزی ، پلیس راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار