رئیس پلیس‌راه استان سمنان خبر داد;

وقوع 21 فقره حادثه رانندگی در محورهای استان سمنان

طی شبانه روز گذشته ۹ فقره حادثه جرحی ، ۱۱ مورد سانحه خسارتی و یک مورد تصادف فوتی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۹ فقره حادثه جرحی ، ۱۱ مورد سانحه خسارتی و یک مورد تصادف فوتی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است گفت : در مجموع این حوادث ۱۳ نفر مجروح شده و دو نفر جان باختند.

وی بابیان اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی را واژگونی خودرو و خروج از جاده به خود اختصاص می‌دهد افزود: ساعت ۱۲:۴۵ روز گذشته واژگونی پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو راننده در محور سبزوار- میامی باعث فوت در دم راننده ۵۴ ساله، یک خانم ۷۰ ساله و مصدومیت یک مرد ۵۰ ساله شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان تصریح کرد : با توجه به در پیش بودن ایام پایانی تعطیلات از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب‌آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

تردد روان در محورهای استان سمنان

خسروجردی با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در محورهای استان سمنان روان و عادی گزارش‌شده است گفت : از مسافران تقاضا داریم سفر بازگشت خود را به ساعات پایانی سیزدهم فروردین موکول نکنند چراکه در این روز غالبا محورهای منتهی به نواحی مراکز تفریحی شلوغ و پرترافیک هستند و احتمال وقوع حادثه وجود دارد.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.