اسکان ۵۷۱ هزار نفر در مدارس فارس

دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس از اسکان بیش از ۵۷۱ هزار نفر در مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خدابخش شهبازی دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس با بیان اینکه تا صبح دوازدهم فروردین ۱۵۸ هزار و ۶۲۸ خانوار فرهنگی در کلاس‌های درس استان فارس اسکان یافتند،گفت: از زمان آغاز اسکان فرهنگیان تا صبح امروز در مجموع ۵۷۱ هزار و ۶۰ نفر مهمان مدارس استان فارس بوده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی خانواده‌ها بیش از یک شب در مدارس فارس اقامت داشته‌اند بنابراین در مجموع یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۷۹ نفر شب در مراکز اسکان فرهنگیان استان فارس اسکان یافتند.

شهبازی ادامه داد: در بین شهرستان‌های استان فارس «شیراز» رکوردار بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی بوده و بعد از آن «آباده»، «کازرون»، «مرودشت»، «لارستان» و «جهرم» بیشترین پذیرش مهمانان نوروزی را داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین مهمانان نوروزی فارس از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمان، خراسان رضوی و خوزستان بوده است، گفت: آموزش و پرورش استان فارس در پذیرش مهمانان نوروزی رتبه نخست را در بین استان‌های کشور دارد.

دبیر ستاد اسکان آموزش و پروش فارس با بیان اینکه پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس فارس تا روز ۱۳ فرودین‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: همه اردوگاه‌های استان فارس برای پذیرش مهمانان در روز ۱۳ فروردین ماه آماده هستند و برای مهمانانی که به دلایلی فردا شب مجبور به اقامت در استان هستند محل اسکان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ر

 اسکان مسافران نوروزی در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار