خدمات رسانی خط یک مترو ی اصفهان ازفردا

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی می توانند از ۱۴ فروردین ماه از ایستگاه پاسداران در خیابان عاشق آباد تا پایانه صفه با مترو سفر کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی اظهار کرد: خط یک مترو اصفهان فردا ـسه شنبه ۱۴ فروردین ـ از ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد تا ۲۱ به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: سرفاصله زمانی حرکت از ایستگاه عاشق آباد در شهرک قدس تا میدان آزادی هر ۱۵ دقیقه یک بار و از میدان آزادی تا پایانه مسافربری صفه هر ۳۰ دقیقه یک بار خواهد بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: چهار ایستگاه دانشگاه، کارگر، کوی امام (خوابگاه) و پایانه صفه در ادامه خط یک بازگشایی خواهند شد.

صلواتی خاطرنشان کرد: دو ایستگاه میدان امام‌حسین (ع) و میدان انقلاب اسلامی در مرکز شهر هم مسافرگیری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شهروندان در ایستگاه‌های شهرک قدس، میدان علیخانی، چهارراه ۲۵ آبان، میدان شهدا، چهارراه تختی، باغ گلدسته، میدان انقلاب، میدان آزادی و پایانه صفه امکان جابجایی با خطوط مختلف اتوبوسرانی را خواهند داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار گفت: ایستگاه‌های دوچرخه در مجاورت ایستگاه‌های مترو نصب شده و در حال تکمیل است. شهروندان می توانند دوچرخه یا موتورسیکلت خود را در کنار ایستگاهها پارک کرده و ادامه مسیر را با مترو طی کنند.

وی اضافه کرد: پارکینگ خودرو در مجاورت ایستگاههای کاوه، چهارراه تختی، دروازه دولت و پایانه صفه ایجاد شده است‌.

 

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: حمل و نقل ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.